Język angielski
Daga1516
2017-06-25 09:13:17
Kilka tygodni temu kupiłeś/kupiłaś w angielskim sklepie internetowym prezent dla członka rodziny. Do tego czasu nie otrzymałeś/nie otrzymałaś przesyłki. Mimo kilku prób nie udało ci się skontaktować ze sklepem telefonicznie. Napisz e-mail z reklamacją do sklepu. 1. Napisz, co kupiłeś/kupiłaś i kiedy dokonałeś/dokonałaś zakupu. 2. Poskarż się, że nie otrzymałeś/nie otrzymałaś przesyłki. 3. Wyjaśnij, że próby kontaktu telefonicznego nie powiodły się. 4. Przedstaw oczekiwany przez ciebie sposób rozwiązania problemu. Rozwiń swoją wypowiedź w każdym z czterech podpunktów. Długość listu powinna wynosić od 80 do 130 słów. Dear Sir or Madam, I am writing to complain about a product bought from your Internet store. Yours faithfully, XYZ
Odpowiedź
mrhcp
2017-06-25 10:55:23

Dear Sir or Madam, I am writing to complain about a product bought from your Internet store. 16 of June, that is a month ago I bought a watch. I have made a transfer the same day and I expected delivery in two weeks. Unfortunately despite several calls I could not reach you, and I did not receive the delivery until today. I would propose a discount of twenty percent because of this delay, otherwise I would be force to cancel this purchase.   Please contact me a soon as possible, especially if you expect any further delay. Yours faithfully,

Dodaj swoją odpowiedź