Kilka tygodni temu kupiłeś/kupiłaś w angielskim sklepie internetowym prezent dla członka rodziny. Do tego czasu nie otrzymałeś/nie otrzymałaś przesyłki. Mimo kilku prób nie udało ci się skontaktować ze sklepem telefonicznie. Napisz e-mail z reklamacją do sklepu.
1. Napisz, co kupiłeś/kupiłaś i kiedy dokonałeś/dokonałaś zakupu.
2. Poskarż się, że nie otrzymałeś/nie otrzymałaś przesyłki.
3. Wyjaśnij, że próby kontaktu telefonicznego nie powiodły się.
4. Przedstaw oczekiwany przez ciebie sposób rozwiązania problemu.
Rozwiń swoją wypowiedź w każdym z czterech podpunktów. Długość listu powinna wynosić od 80 do 130 słów.
Dear Sir or Madam,
I am writing to complain about a product bought from your Internet store.
Yours faithfully,
XYZ
Odpowiedź
2017-06-25 10:55:23
Dear Sir or Madam, I am writing to complain about a product bought from your Internet store. 16 of June, that is a month ago I bought a watch. I have made a transfer the same day and I expected delivery in two weeks. Unfortunately despite several calls I could not reach you, and I did not receive the delivery until today. I would propose a discount of twenty percent because of this delay, otherwise I would be force to cancel this purchase. Please contact me a soon as possible, especially if you expect any further delay. Yours faithfully,
Dodaj swoją odpowiedź